feels like i'm falling and i,
i'm lost in your eyes
HELLO. Navigate with the words on the left.
welcome to dita's bloggie .
please respect me haha
. and bear with ma fangirling XD
HAVE A NICE DAY.
Best viewed with Chrome/Firefox.



Monday, December 29, 2008 @ 12:12 AM
내가 뭘 해야되??
ah T_T . afterall , after i keep thinking about it ~ ah this's must not happen ! . i mean , hm . well , why should i ? it doesnt have benefit at all after i keep thinking of it . secara dia juga ga gmana2 gtu ama aku . ah from where should i start T_T .
i believe , ah~ oddohkaji ? i keep think "ah igeon andwaeda , this must be wrong " aku kepikiran kayak gtu trus , and i was like putus asa? hm ~ something like that feeling . and somehow , aku ada feeling kalo dia itu yah , have interest in other person , hm my felling mengatakan seperti itu and this keep stronger , hehe ~ bukannya apa , tapi kalo aku tuyh udah suka ama orang , trus ternyata orang itu suka ama orang lain or have interest in other person , aku langsung ada feeling , and itu pernah kejadian . i swear , when i like ****n , trus dia nunjukin sikap yg agak beda sana ****i kan , and i was like"ah dia suka ama si itu yah" , and then the next day . my cousin told me , and she was like "ta , si itu suka ama si ini " and the me was like"ah tu kan bnr , hahahaha XD " .
well maybe this time my feeling bnr juga , heheh :D , so yeah . okay first , i dunno anything about him . haha XD i dunno why , suddenly , ini feeling kok tiba2 down , padahal kemaren2 biasa aja , and i keep rindu kepadanya , but now ! FLEEWW~~fly away ~ ntah kemana . haha semoga aja ke rumah dia , supaya dia sadar , kekeke . fleww baby ~ . ah ~ mungkn yaah , biasa nya ni , kalo aku udah ketawa pol2an kmrennya besoknya pasti ada aja kejadiaan yg mengenakkan hati ato kebalikan dr hari sblumnya heheh , yah begtulah hidupku , kadang aku sendiri ga tau , cemana lagi orang lain ya kan , heheh ~ plinplannya aku , ah ~ nae ga mwolha ya dwee?jinjja ro . nan jeongmal mollayo ~ D: . ah aku yg crita pun ga ngerti T_T bodo kali lah aku woy , butuh hiburan i mean i know ya all love me (yeeh over confident kaw dit) , haha no no , XD i mean yeah someone special(ah mikir jauh kali kau dit) , hahah :D ==;
ne ga pabo ! jeongmal pabo , aduh , kapan lah yah woy , aku bisa ngomong ama dia , itu leluasa gtu , blakangan aku agak kaku ,(loh bukannya biasanya juga gtu dit) , iyah i mean , hm , what is that ? yah gtu lah , chingu chorom , dongsaeng chorom , ah better i be his lil sista , it's okay , hehe , adduh T_T aku ga pande bikin lawak2 ya kan woy , parah kali dita ni woy . oddohkajyo? eh eh kelen perhatiin lah we , entry aku banyak kali komanya(,) banyak kali spasinya , hahah semoga ga pening kelen liatnya ya we, hahaha.ah mo bilang apa lagi ya we, hm ah taec oppa's voice , ah no 2pm voice is listening @chinchin , ah so warmful, hehe, keke how i wish , will hear this warm voice, keke everynight?ah~gosh i dream a lot , gah .ck ck ck .
YAAAH!!!IREONA DITA YAAAH ! i miss hongki oppa so so much, oppa dashi manna kaja ! AMINN YA ALLAH ~~ ah udah gilak si dita ni, omygosh ! hahaha okay i ended my post for today lah , hahah X3